دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازی‌های آسیایی هانگژو| علی‌نژاد: کسب ۲ طلا، ۴ نقره و یک برنز ساندا بسیار عالی است/ صبری: ۲ سال برای مدال طلا زحمت کشیدم

بازی‌های آسیایی هانگژو| علی‌نژاد: کسب ۲ طلا، ۴ نقره و یک برنز ساندا بسیار عالی است  صبری: ۲ سال برای مدال طلا زحمت کشیدم
تیم ملی ووشوی ساندای ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو موفق شد ۷ مدال به کاروان کشورمان اضافه کند.
کد خبر : 870303

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی ووشوی ساندای ایران موفق شد در بازی‌های آسیایی هانگژو به دو مدال طلا دست یابد.

علی‌نژاد: طلا برای کاروان ایران غنیمت بود

مهدی علی‌نژاد در حاشیه برگزاری مسابقات ووشو در بازی‌های آسیایی و درخشش نمایندگان ایران گفت: نتیجه خوبی بود. کسب ۲ طلا، ۴ نقره و یک برنز یک نتیجه بسیار عالی است، آن هم در چین و در رشته‌ای که برای آنهاست. بچه‌ها، مربیان و ملی‌پوشان از جان مایه گذاشتند.

وی ادامه داد: مسیری که از سال‌های قبل در ووشو آغاز شده بود، ادامه یافت و این موفقیت نشان دهنده راه درستی است که فدراسیون در این چند سال اخیر رفته است. در واقع علی‌رغم همه مشکلاتی که طی دو سال گذشته برای فدراسیون ایجاد شد و خیلی هم آن را می‌دانند، اما بچه‌ها سربلند بیرون آمدند و به کاروان کمک کردند. در این روزهایی که طلا برای کاروان ایران غنیمت بود، این اتفاق بزرگی بود.

وی گفت: به مسئولان وزارت ورزش و کمیته المپیک تبریک می‌گویم، به ویژه به امیر صدیقی رئیس فدراسیون به خاطر زحمت‌هایی که کشید. همچنین به ورزشکاران و مربیان خسته نباشید می‌گویم.

صبری: ۲۰ کیلو وزن کم کردم

یوسف صبری پس از کسب مدال طلای ووشو بازی های آسیایی در وزن ۷۵- کیلوگرم اظهار داشت: خدا را شکر توانستم مدال طلای این دوره از بازی های آسیایی را کسب کنم. زحمت و سختی زیادی کشیدم. به نوعی می‌توان گفت کمترین سختی‌ام این بود که برای این رقابت‌ها ۲۰ کیلو وزن کم کردم. دو سال زحمت کشیدم و خدا را شکر توانستم این مدال را به دست بیاورم. خدا خیلی به من لطف داشت و مردم عزیزمان به ویژه همشهریانم در شهر «آبی بیگلو» و استان اردبیل نیز پشتیبان من بودند.

وی خاطرنشان کرد: از فدراسیون ووشو و همچنین خانواده‌ام به خصوص همسر عزیزم هم تشکر می‌کنم. آنها نیز همیشه پشتیبان من بودند، سختی‌ها را تحمل کردند و به من روحیه دادند.

اوجاقی: داوری‌ها خوب و به حق بود

امیر اوجاقی در ارزیابی از عملکرد شاگردانش در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی گفت: در فینال بازی‌های آسیایی ۴ نماینده داشتیم و  توانستیم ۲ طلا و ۲ نقره کسب کنیم. البته انتظارات‌مان کمی بالاتر بود و به کسب ۴ مدال طلا هم فکر می‌کردیم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد. برای نخستین بار بود که ۴ فینالیست در بازی‌های آسیایی داشتیم و امیدوارم مردم خوشحال شده باشند.

سرمربی مربی تیم ملی ساندای مردان درخصوص عملکرد داوری مسابقات گفت: در مجموع داوری‌ها خوب و به حق بود اما در مبارزه محسن سیفی داوری کمی تاثیرگذار بود و به ضربات پای او امتیاز نمی‌دادند. 

وی در واکنش به فاصله کم سیفی برای کسب چهارمین مدال طلا و ثبت یک رکورد تاریخی که محقق نشد، گفت: با تمام وجود دوست داشتیم که این اتفاق بیفند و تمام تلاش‌مان را هم کردیم ولی نشد. امیدواریم در آینده اتفاقات خوبی برایش رخ دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته